12 December

Är jättetrött idag och har varit det i några dagar nu. Det är inte så att jag blir piggare när jag varit uppe en stund heller, nä jag blir bara tröttare och tröttare för varje minut som går. Kan säga att det är en himla tur att jag är envis, annars hade jag legat kvar i sängen hela dagen. Och så är det ju en himla tur att jag älskar mitt jobb så det känns inte speciellt jobbigt att fara dit ;) Idag jobbar jag till klockan fem, när jag kommer hem ska jag lägga mig och vila en stund så jag orkar med ett besök ikväll. Svärmor skulle komma förbi och det känns jättekul! :) Vi är ju mest där så det känns roligt.

Imorgon är jag ledig, så härligt. Den dagen kommer bestå av lucia, träning och följa med Peder till hårbolaget där han ska klippa/färga sitt hår. Gud så spännande, dessutom så är det jag som ska hjälpa honom bestämma hur han vill ha det. Hah! Kan ju bli hur som helst. Nä, det kommer gå bra.

Oj vad klockan springer iväg, måste bege mig på jobbet nu. Ha en bra söndag alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0