2 December

Min dag började tidigt. Klev upp klockan åtta och drog på mig träningskläderna, vid kvart i nio hämtade Mamma upp mig och vi åkte på gymmet. Jag jobbade på bra idag! Sprang på bandet och gick på trampmaskinen, oj vad svetten rann och härligt var det. Har tränat min mage tillräckligt i veckan så den fick vila idag, tar nya tag imorgon. När vi gymmat klart så åkte vi på affären och jag handlade till den goda middagen som jag ska göra idag. Hemmagjord pizza! Finns inget godare.

Enligt min lista ska jag skriva "Det här hade jag på mig idag" men med tanke på dagens klädval så var det ju inget spännande. Hade på mig träningskläder hela morgonen och nu sitter jag i mjukisar och ett linne. Myskläder med andra ord. Ska fundera ut något annat att skriva om.

Jag vill bara att tiden ska gå fortare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0