24 December

Idag är det julafton! Nu kan jag äntligen säga/skriva god jul till er alla min fina läsare. Jag har redan varit och 'tomtat' hos Marcus och Malin. Hihi! Mysigt och fin var jag i tomteluvan. Har även hunnit öppna två klappar från tomten nu på morgonen, tänka sig att han besöker mig varje julnatt och lägger klappar í min julstrumpa ;) Fick mig ett kit till naglarna, badskum och ett par jättejättefina pyjamasbyxor. Tack tomten (mamma)! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagens bestyr. Klockan nio ska vi alla samlas här och äta tomtegröt, sedan tar jag bilen och åker till farmor och farfar. Det här kommer bli en jättemysig dag. God jul igen på er vänner som ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0