3 December



Trotsade kylan imorse, tog mig en promenad till Lyckan fram och åter. Kan säga att det var vääldigt kallt ute, mina ben och armar domnade nästan bort men det vare värt. Nu har jag fått i mig lite lunch och väntar på att mamma ska hämta upp mig så jag får springa lite på löpbandet. Skönt med träning.

Efter gymmet hoppas jag att jag hinner på stan en tväris, ska fixa min svärmors försenade födelsedagspresent och så fixa mamma's julklapp från oss tre barn. Hon kommer bli så glad! Jag känner det på mig. Senare idag ska jag försöka hinna med att skriva om mina syskon här på bloggen, tror att dag 11 skulle handla om dom. Får se om jag hinner det, vi åker till Tjäl efter middagen och blir där över helgen. Ska bli så mysigt att komma iväg lite och bara rå om varandra.

Ha en trevlig fredag alla fina läsare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0