6 December

Idag har jag jobbat till halv fyra, tränat hårt på gymmet med min fina, ätit en fruktansvärt god kycklingsallad till middag (med det godaste brödet jag någonsin smakat, grekiskt bröd!) och nu är jag precis hemkommen från en lång kvällspromenad. Ska alldeles snart hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen, invänta världens bästa kille som befinner sig i Tuvträsk och sedan mysa framför en bra film. Tror det är Beck eller Wallander ikväll, antingen någon av dom eller så går båda ikväll. Jag har inte så stor koll! Sedan blir det nog en tidig kväll ikväll, ska upp klockan sju imorgon och träna trots att jag inte börjar jobba förren klockan tolv. Lööööv it.

Idag fick jag även veta en sak som gjorde mig så ooootroligt lycklig! Kan inte avslöja vad det är än, men det gjorde mig så glad att jag var tvungen att göra ett glädjeskutt. Höll på att fälla några glädjetårar men hann hejda mig!

Det där 'tidsfördrivet' som jag höll på med kommer jag nog lägga ned. Det var ju helknasigt och jag orkar inte sitta och göra om alla saker man skulle skriva om. Eller jag kanske ska erkänna att jag bara är lat, har missat några dagar nu och orkar verkligen inte göra flera inlägg nu på en gång.

Imorgon jobbar jag till fem, sedan ska jag ta mig en lång promenad med världens finaste Marcus. Nä, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen. Hoppas ni haft en lika bra måndag som jag haft och hoppas ni får en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0