7 December

Hejsanhoppsan! Vårat internet har valt att sluta fungera så nu skriver jag från telefonen. Ikväll ha jag haft det så himla trevligt, varit med världens finaste Malin hela kvällen. Vi tog oss en lång promenad och sedan när vi kom hem till deras lägenhet åt vi clementiner, drack kaffe och kolla på videos som AnaGina gjort. Så fruktansvärt skön människa, ni MÅSTE kolla in. Speciellt när hon gör 'Bettan' då skrattar jag så tårarna rinner. Nu är vi hemma och jag ska alldeles snart hoppa in i duschen och sedan mysa till Beck. Imorgon blir det sovmorgon för jag är ledig, ska bli härligt. Sedan ska jag träna med mamma och efter det åker vi direkt upp till sidberg:-) umgås med världens bästa farmor och farfar, jag skulle visst få blöta;-) mums! Nej nu avrundar jag detta, tråkigt att vårat internet inte fungerar. Men så är det ibland. Säger iaf godnatt nu, hoppas ni haft en lika bra Tisda som jag ha haft!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0