9 December

Har varit på gymmet med mamma nu på morgonen, sprang/gick på löpbandet en hel timme och jag är något stolt över mig själv. Min kondition börjar komma tillbaka och min kropp börjar komma i form igen, det känns underbart! Så nu sitter jag här, färdig för att åka på julbord med jobbet. Väntar bara på att klockan ska bli elva så jag får mig något mat, är hungrig. Det var bara lite synd att inte all personal kunde samlas och äta tillsammans, men jag får ju med min käraste Hanna så det ska nog gå bra. Ändå fränt att vi fått jobb på samma ställe, jag tror inte att någon av oss trodde det när vi gick gymnasiet. Är faktiskt riktigt glad över det, så mycket roligare att jobba då :)

Igår var jag hos mamma hela kvällen och gjorde ett pepparkakshus, för att vara första gången i mitt liv så blev det väldigt bra. Fick skratta så jag grät åt min fina Mamma också, supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0