Dag 10 - Ett minne för livet

Jag har så många fina minnen, med olika människor, som jag alltid kommer minnas. Men jag väljer att skriva om ett speciellt minne som aldrig kommer försvinna från min näthinna, det finns alltid där.

Dagen när jag och min fina förlovade oss kommer jag aldrig någonsin glömma. Vi gjorde inget speciellt, vi åt en fruktansvärt god middag tillsammans och bara myste hela kvällen. Ingen av oss tyckte att man behövde göra något speciellt, vi tänkte att så länge vi får vara med varandra så spelar resten ingen roll. Det var en sån mysig dag/kväll, jag minns hur ett lyckorus fanns inom mig och det bara pirrade i magen. Jag var verkligen lycklig då, det är jag än idag för jag har fått min drömprins. När jag trädde på hans ring på och när han trädde på min ring så fick jag tårar i ögonen, allting var bara så vackert och jag insåg då att vi är föralltid varandras. Jag bär ringen på mitt finger, en ring som symboliserar att jag tillhör världens finaste människa och att det alltid kommer vara så.

Jag älskar dig mest av allt i hela världen Peder, det vi två har kommer vara förevigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0