Dag 11 - Mina syskon!

Jag två äldre bröder - världens finaste människor som betyder jättemycket för mig.

Joakim är född 1986 och är äldst av oss syskon. Han har alltid varit den lugna, snälla, omtänksamma. Han är inte alls livlig utav sig utan mer åt andra hållet, försiktig och ganska tystlåten. Han har ett hjärta av guld, det är inte bara något jag skriver för att det ska låta bra utan det är så. Han är den snällaste människan jag känner som vill alla väl och han är fruktansvärt stark också måste jag säga. Han har själv inte mått så bra, haft mer motgångar än medgångar och ändå har han alltid funnits där för oss och gjort allt för att vi ska må bra. Är det någon människa som jag är stolt över så är det Joakim Bäckman, han har verkligen kämpat och lyckats. Jag älskar dig fina du!



Marcus är född 1989 och är mycket mer än en bror för mig. Det är bara två år mellan oss två, kanske en stor anledning till varför vi står varandra så nära. Vi har alltid haft varandra, stöttat varandra, funnits där för varandra. Han har torkat mina tårar, hjälpt mig kliva över hinder, gett mig tips och råd, hjälpt mig välja rätt. Han är min högra hand som jag behöver för att klara av livet. Han är en av dom få människorna som kan mig utantill, som vet precis när jag mår dåligt och vill hjälpa mig. Han är en av dom få som ofta kramar om mig och säger hur mycket han älskar mig. Han är som en extra Pappa. Han är precis som Pappa var, dom är så otroligt lika, både på insidan och utsidan. Jag och Marcus är dom livligaste av oss syskon, tillsammans är vi nog dom knäppaste människorna som går i ett par skor. Vi har alltid så roligt, får alltid skratta med honom. Jag älskar dig Marcus!!



Tillsammans är vi dom knäppaste, tokigaste, härligaste, fränaste människorna som finns.
Tillsammans klarar vi allt
Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vilka fina barn vi har som Stig skulle sagt, klart vi har dom är ju gjorda av dom bästa ;)

Älskar er! <3

2010-12-03 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0