Fredag/Övik/Pappa's namnsdag ♥

Jag har börjat sova väldigt oroligt nu mer, inatt vaknade jag halv två och var stensäker på att väckarklockan skulle ringa snart så jag började kliva upp. Helt sjukt. Men nu är jag iallafall vaken och det är inte mitt i natten, hah! Idag står det jobb till 13:15 på schemat och då ska jag direkt hem, duscha och packa det sista inför Övik's resan. Jag och Mamma åker till Övik idag och blir där till antingen imorgonkväll eller söndag. Ska bli så mysigt och komma iväg lite! Ska handla dom sista julklapparna, umgås med världens bästa mormor och morfar och så kanske jag kommer shoppa lite till mig själv. Jag brukar alltid lyckas komma hem med något till mig själv så tror inte jag kommer bryta den traditionen i helgen. Vill bara att klockan ska bli två så vi kan åka någon gång :)

Idag har världens finaste Pappa namnsdag. Det är såna här dagar som gör lite mer ont, önskar jag kunde dela på en massa glasswienerbröd med honom. Grattis min bästa vän på din namnsdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0