Gott nytt år på er alla!

Nu har jag just gjort mig klar för att åka på jobbet. Ska åka hemifrån lite tidigare eftersom jag ska ta Marcus bil till jobbet så jag måste skjutsa ut Malin på Furuvik och sedan skjutsa Marcus på gymmet. Han är allt bra snäll min bror, som låter mig låna hans bil ikväll. Jag var ute och gick tidigare, såg att många hade tänt marschaller redan. Nyår som alltid brukar vara så mysigt, i år känner jag inte av mysfaktorn något alls. Vi alla ska vara på olika håll i år och det känns rent utsagt förjävligt. Jag vill att min fina familj ska vara samlade, äta gott och skåla in det nya året. Men så blir det inte i år. Joakim är i Luleå, Marcus ska vara med Malin's familj, Mamma ska vara med sina vänner och jag ska jobba. Det kan faktiskt inte bli sämre. Men jag får försöka tänka positivt, jag får iallafall kyssa min prins på tolvslaget.

Nästa gång jag skriver här i bloggen så är det 2011. Det kommer bli vårat år, jag bara vet det

Gott nytt år på er alla fina läsare. Jag hoppas ni får en underbar kväll med era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0