Jag kommer alltid älska dig.



Världens snyggaste, finaste, underbaraste kille som finns. Jag blir glad av att bara se på denna kille, tänka på honom, vara i hans närhet. Det finns absolut inget bättre och jag kan inte sluta tänka på att han är min. Han tillhör mig och jag tillhör honom. Lyckligare än vad jag är kan man inte bli och finare människa kan man aldrig hitta. Jag visste inte vad kärlek var innan jag mötte honom, jag har aldrig upplevt detta tidigare och det är en underbar känsla. Han ger mig så mycket kärlek och jag känner mig så älskad av honom. Jag mår så fruktansvärt bra när han håller om mig, kollar in i mina ögon, kysser mig och säger att jag är det bästa han har. Att jag är hans liv, den finaste han någonsin mött, att jag är nummer ett för honom. Det får mig att le, hela han får mig att le på insidan. Jag har aldrig känt mig så älskad som nu.

Jag brukar säga att när man vet, då vet man. Jag bara vet att vi två kommer bli gamla tillsammans. Jag vet att Peder är killen som kommer stå med mig vid altaret och ta emot mig med öppna armar och vilja ha mig som hans fru. Jag vet att Peder kommer vara pappan till mina barn, jag bara vet. För han är allt för mig, jag är allt för honom. Vi passar som handen i handsken och vi kommer aldrig släppa taget. Så länge vi är tillsammans faller resten på plats. Våran kärlek övervinner allt.
Du är så viktig och betydelsefull för mig, jag kommer älska dig tills jag sluter mina ögon för gott - och efter det
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0