Sara minns 2010

Fick kyssa min prins på tolvslaget



Festade järnet med fina tjejer




Umgicks mycket med kusin och deras söta Elsa




Vi förlovade oss och jag insåg att jag funnit kärleken i mitt liv



Vi flyttade från mitt barndomshem




Vi flyttade in i våran fina lägenhet



Vi fick vara med när moster och hennes Peter gifte sig




Omvårdnadsklassen hade mysiga utedagar



Omvårdnadsklassen hade picknick mitt i stan



Jag gjorde förlängning på mina naglar



Jag tog studenten. Skrek mig hes och hade fruktansvärt roligt med fina människor




Vi åkte till Alanya



Jag slutade snusa




Jag fick världens finaste ros



Lilla Albin kom till världen och vi var där ofta, myskvällar i knaften



Vi åkte till Övik och kollade på när Modo spelade.



Vi sålde den finaste bilen



Vi var med när Sofia & Martin gifte sig




Jag åt surströmming med världens finaste farföräldrar



Jag var på modevisning med Frida och Malin



Jag fick se att min bästa vän äntligen blivit lycklig på riktigt




Jag gjorde hemgjord pizza helt själv för första gången



Jag tog långa promenader i Tjäl



Jag byggde ett pepparkaks hus



Vi gjorde julfint i våran lägenhet



Jag drack glögg för första gången i mitt liv



Jag hittade gamla bilder på morfars dator, bilder som fick mig att gråta




Vi hade julfrukost hos mamma



Vi firade jul med världens bästa farmor och farfar i Sidberg




Jag fick dela min jul med människor som jag älskar så högt




Jag köpte en ny mobil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0