27 December

Då var julen över för i år och ska jag vara helt ärlig har jag inte känt någon julstämning alls. Men har fått tillbringa julen och julhelgen tillsammans med fina människor som betyder oerhört mycket för mig så på så sätt kommer den bli minnesvärd. På julaftonsmorgon samlades vi hos mamma, åt tomtegröt och öppnade lite julklappar. Sedan gjorde jag mig klar och åkte upp till Sidberg. Direkt jag kom dit så började jag och älskade farmor med julmaten, vi skar upp och la allt fint på fat. Det var hur mysigt som helst och som vi fick skratta. Jag älskar min farmor! Vid två, tre tiden kom resten av familjen. Vi drack kaffe, fikade gofika och såg på Kalle Anka. Efter det blev det julmat för fulla muggar, typiskt att jag blev jätteförkyld just på julafton så jag kände inte mycket smak, men efter lite (mycke) nässpray så fick också jag njuta av den goda maten :) Efter maten satte vi oss i soffan för att börja med julklappsutdelningen, jag fick så himla mycket fint! Bland annat en mini plattång, fina ljuslyktor, väggdekorationer, en handväska, pengar och så vidare. Jag och min fina bestämde oss för att inte ge något till varandra i år utan köpa något tillsammans, men av honom fick jag 500 kr och sedan så beställde han en OnePiece jumpsuit till mig! Min finaste kille. Han är bäst i hela världen :)

På juldagen blev det utgång, jag hade väldigt trevligt måste jag säga. Men än en gång har jag fått bevisat för mig att det inte alls är lika roligt som förr. Förfesten blev med Hanna och Frida, vi spelade ett spel som jag köpte i Övik, många skratt blev det! Sedan blev det hotellet, dans med fina arbetskamrater och många kramar från härliga människor. När hotellet stängde blev det pizza med älskling och hans chef, det var kanske det roligaste på hela kvällen. Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde medans vi vandrade mitt i natten och sökte en pizzeria som var öppen. Min fina har nog världens härligaste chef, förstår att han trivs på jobbet!

Annandag jul (igår) blev en mysdag i vansinne. Vi tog oss en sovmorgon, vaknade med ett huvud som var tungt så vi intog soffläge ganska snabbt. Myste framför bra filmer och där somnade vi. Vaknade av att Marcus & Malin kom på besök, vi såg lite hockey och sedan när dom for tog jag mig en lång promenad. En riktig slö dag med andra ord, men det behövdes.

Här kommer bilder från julen 2010. Tillsammans klarar vi allt, jag älskar er så fruktansvärt mycket








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0