12 Februari 2010

Fredag är här, vilket innebär att snart är det helg. Så härligt!
Min morgon började med att väckaren ringde klockan sex, konstigt
nog så har jag slutat vakna av den där tjutande saken så min fina
måste alltid skaka i mig. Men jag skuttade iallafall upp på crosstrainern
direkt jag vaknade och nu har jag tränat på den i hela fyrtio minuter.
Det är inte alls dåligt, nu har jag fått mitt träningspass för idag och det
sägs ju att det är bäst att träna på morgonen före frukosten. Inte bara
för att man har hela dagen fri till annat utan också för att det ger mer.

Ikväll ska vi äta något gott, kanske därför jag älskar fredagar så mycket?
Senare ska jag och min fina ta en tur till Sidberg och hälsa på världens
bästa farmor & farfar! Har köpt lite saker till dom, speciella saker som jag
vill att dom ska ha :) Så imorgon blir det mest bara lugnt, vi åker till Tjäl
på kvällen eftersom vi ska på hundutställning på söndag. Alla hjärtans dag.
Typiskt, men jag får ju vara med den jag älskar mest i hela världen så det
gör nog inte så mycket. Vi hinner ha massvis med såna dagar längre fram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0