24 Februari 2010

Vilken träningsvärk jag har i hela min kropp, det gör ont men samtidigt är det en fruktansvärt
härlig känsla. Ett bevis på att jag jobbat på bra i veckan under step up passen.
Är inte alls på humör ikväll men har laddat upp med massa gott kvällsfika så förhoppningsvis
känner jag mig lite gladare efter det.

Imorgon går vi bara till 11:15 och under dagen ska jag och sötaste Cajsa bege oss på gymmet.
Så härligt att vi tagit tag i våran träning igen, förut var vi alltid på gymmet. Bäst var nog frukt-
stunden i bastun, haha! Det är härligt att jag äntligen har någon att träna med, så tråkigt att
träna själv och ingen har varken lust eller orken till att träna. Tur jag har Cajsa ;)

Nu ska jag fika och sedan fixa mina naglar, det lär bli en tidig kväll ikväll för jag är så trött.



Jag saknar dig, hela tiden pappa

Kommentarer
Postat av: S

I know.. :O Kanske en av dom bästa bilderna som ä tagi på han.. :)

2010-02-25 @ 07:02:16
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0