25 Februari 2010

Godmorgon! Jag har haft en väldigt mysig morgon. Vaknade när min fina klev upp och skulle se
hockeyn så jag har legat i soffan med täcket runt mig tills nu. Somnade direkt jag la mig igår så
jag är inte speciellt trött, men jag lär nog lägga mig och vila en stund senare idag.
Har bara två lektioner nu på morgonen och sedan slutar vi för dagen, så härligt! Då ska jag bege
mig på gymmet och köra lite styrka. Får se om jag is köra någon kondition idag med tanke på att
jag har  haft två step up pass i veckan. Har ju fått beröm för mina magmuskler så jag måste väl träna
dom ;) haha! Ne, men man ska alltid ta åt sig beröm. Vilket jag har väldigt svårt för.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar och sedan fara på skolan, vilken härlig torsdag och imorgon är det
helg igen. Då ska jag äntligen få sova ut!

Skriver senare, hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0