Alla hjärtans dag

Jag fick trots allt fira min alla hjärtans dag med världens finaste människa.
Min fina kom hem från hundutställningen redan klockan två idag så vi har
hunnit vara med varandra i princip hela dagen. När dom åkte iväg tidigt
imorse så tog jag bilen till Hälla där jag och Maggan firade alla hjärtans dag
på vårat eget lilla sätt. Massa prat, skratt och väldigt mycket fika.
Vi hann äta chokladbollar, kladdkaka, pepparkaksdeg och soppa. Det är inte
alla som får ha en sån mysig start på alla hjärtans dag :)

När vi kom hem till Lycksele så bjöd mamma på en fantastisk god middag.
Kyckling, bandspaghetti, sallad och baugette. Efter middagen tog vi bilen till
pappas grav där jag tände ett ljus, synd jag inte knäppte något kort. 
Det är så otroligt fint där nu, det lyser hela tiden. Alltid. 

Jag har inget bloggsug ikväll, men jag har haft en underbar helg.
Skriver imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0