blahiblaha

Jag blir irriterad på människor som inte kan svara när man skickar ett mail.
När man dessutom skickat två så blir man inte speciellt glad när man ser att
människan läst det och inte svarar. Besviken blir jag, men jag har väl mig
själv att skylla. Jag ångrar det, men jag har faktiskt inte orkat.
Ibland måste man lyssna på sig själv och använda insidan, för det är ju trots
allt inte en liten orsak jag har. Men jag får väl vänta & se.

Nu har vi just ätit goda potatisbullar med bacon och jag måste säga att middagen
är nog det godaste målet på hela dagen. Frukosten kämpar jag fortfarande med
att få i mig, brukar ibland dricka nutrilett för att få i mig något överhuvudtaget men
jag kanske skulle ha börjat med gröt igen? Förut åt jag alltid gröt till frukost, det är
både bra för kroppen och går snabbt att laga. Inte så tokigt.
Lunchen på skolan är inte en favorit kan jag säga, tror det är ganska många som
håller med mig om det faktiskt. Oftast klibbigt & äckligt men ett härligt salladsbord
finns det. Så ofta blir det bara sallad till lunch.
Sedan kommer man hem och får laga i princip vilken maträtt man vill, gott!

Trots att jag börjat få lite ont i min hals så ska jag bege mig ut & springa alldeles
snart. Tränade step up imorse men jag har sån energi nu så det är lika bra att passa
på medans man är igång. Sedan så kommer min kväll bestå av läxa eftersom jag
ännu inte är klar med mitt abort arbete. Tråkigt med ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0