Fredagkväll

Har haft en väldigt mysig kväll i Sidberg. Jag har världens bästa farfar & farmor!
När vi kom fram lagade vi tacos och så gott det var, en massa prat och en massa
skratt så jag har haft en underbar start på helgen kan jag lova er.
Det känns så otroligt tryggt och härligt att vara där, precis som om du var där pappa.

Vi kom hem för ett tag sedan, har hunnit se lite tv och ätit lite gott naturgodis.
Nu ska jag hoppa isäng och fixa mina naglar, ska försöka somna lite tidigt också efter-
som jag och Cajsa ska iväg och träna imorgon :) Sedan har jag faktiskt ingen som
helst aning om vad jag ska hitta på i helgen, har inte hunnit planera något utan tar det
som det kommer. Det blir iallafall en lugn och skön helg, jag behöver sömn!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0