Fredagmorgon.

Tack till er som höll era tummar & tår, men jag är inte alls pigg idag
och orkar inte med någon skola. Det känns inte bra, det känns förjävligt
om jag ska vara ärlig. Jag vill gå till skolan & jag vill jobba i helgen.
Men ibland måste man lyssna på sin själv, man måste lyssna på sin kropp
när den inte mår bra & tänka på sig själv och inte bara göra saker för att
andra ska bli nöjda. Det är just vad jag tänker göra i helgen, tänka på mig
själv och inte på andra. Så vad roligt för mig, blir att ligga i soffan hela
helgen och försöka bli pigg till på måndag då en ny skolvecka sätter igång.

Hoppas ni andra får en härlig helg och hoppas ni håller er friska!

  
Såhär glad är jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på de, men kom då int upp te Sidberg om du spy, ja vill int ha en sjuk bäbis.. :/ Ligg å kurer de.. :)

2010-02-05 @ 08:24:44
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0