Fredagsmys

Äntligen fredag. Jag brukar vanligtvis längta otroligt mycket till helgerna men just
den här gången har jag inte samma känsla. Visst ska det bli roligt att jobba med
det jag älskar och tjäna lite pengar. Men jag behöver sömn, mängder med sömn.
Ser iallafall framemot en riktig myskväll framför tvn och ett plus är att jag jobbar
heldag imorgon så hinner man göra något imorgonkväll! Jobbar delat på söndag och
som jag hatar delade turer, men det ska nog gå kanon :)

Skoldagen har varit mindre bra, det är svårt att hålla tårarna inne pappa men jag
fortsätter kämpa. Bara för din skull. Efter skolan åkte jag & Cajsa på gymmet där vi
tränade i en timme, så otroligt härligt! Roligt med sällskap också, tiden går så mycket
fortare då och man tränar mycket mer. Tog sedan min haltande pojkvän och trötta
storebror på stan där vi köpte en present till mamma, hon fyller hela 48 år på söndag.
Min älskade lilla mamma som jag älskar jättemycket.

Nu har vi just kommit hem från djurparksresturangen där vi har ätit tacobuffé, det var
så gott! Så nu är jag riktigt, riktigt mätt. Sofia, Martin, Eva, Rolf & lilla Elsa var också
där och åt så vi fick oss ännu mer sällskap. Det var så trevligt, tack för det underbara ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0