Godmorgon!

Tisdagmorgon är här och det innebär ett långt & hårt step up pass
direkt på morgonen. Tror det var därför jag skuttade upp ur sängen
fortare än vanligt. Jag sjöng till och med när Marcus kom och väckte
oss imorse, dom blev nog lika förvånade som mig med tanke på mitt
vanliga morgonhumör. Men idag känns det faktiskt bra, på något
konstigt sätt. Kan även vara för att jag slutar rätt tidigt idag, kanske.

Idag blir det storstädning när jag kommer hem, minst sagt. Imorgon är
det visning av huset och då måste det se bra ut. Jag gruvar mig, inte för
att städa utan för att främmande människor ska komma och kolla på vårat
hus. Vårat hus. Det känns helknäppt, konstigt. Det är ju vi som ska bo här.
Familjen Bäckman ska bo här och vi ska vara fem, inte fyra.
Jag saknar dig pappa.

Nu ska jag fortsätta packa träningskläder & starta bilen, blir spännande att se
om den vill vara med idag. Hoppas alla får en härlig tisdag, det ska jag ha.


Jag har världens finaste storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0