Godnatt!

Nu sitter jag med ansiktsmask som ska verka i cirka tjugo minuter, känner hur det börjar
stelna så det är väl snart dags att skutta in i duschen. Jag har aldrig varit den som är speciellt
duktig på att ta hand om mig själv, förutom att måla naglarna och tränat i massor. Nu har jag
börjat ta hand om mina naglar/händer mycket mer. Brukar sitta i olja några minuter, fila dom
och måla på nagellack. Dom har faktiskt börjat växa! Eller så inbillar jag mig ;p Har börjat
smörja in min kropp efter jag duschat och börjat använda handcreme i massor. Ja, jag har helt
enkelt blivit väldigt duktig på senaste tiden. Men det känns bra, är så härligt att bara ta hand
om sig själv. Man känner sig så fräsch!

Kvällen har spenderats framför tvn med massa godsaker, melodifestivalen och en underbar men
även väldigt jobbig pojkvän ;p Han har suttit och sjungit, dansat magdans, pratat och skrattat
i mängder bara för att han ville att jag skulle säga att han skulle gå och spela fifa 07. Haha!
Jag har världens charmigaste i mitt liv, det kan jag verkligen inte sticka under stolen med.

Nu måste jag kila, ska duscha och sedan hoppa isäng direkt. Imorgon är det jobb som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0