he-he-he

Jag har fått soleksem över hela min kropp och det är inte ett dugg roligt
kan jag säga er. Det kliar hela tiden & jag får absolut inte klia, men ibland
håller jag på att bryta ihop så då måste jag. Mina armbågar ser nog värst
ut skulle jag kunna gissa på, dom är alldeles röda och som det svider när jag
smörjer in mig. Måste dessutom smörja för att dom ska försvinna och för att
jag är så otroligt torr. Ja, världsproblem. Hah!

Det känns verkligen i hela kroppen när man gått en hel skoldag och inte är
van med det. Både måndag och igår slutade jag kring tolv och idag gick jag
ända till klockan fyra. Historialektionen idag var inte alls lika tråkig som alla
andra gånger, det känns som att jag börjar förstå lite iallafall. Step up passet
var inte så jättehårt men ändå skönt att röra på sig. Funderar på att ta mig en
lång prommis ikväll, det är väldigt kallt ute men det är bara att klä på sig!

Kommentarer
Postat av: Viola

Hej Sara och tack för kommentaren. Jag vet inte om jag kan säga att han är dum, bara oförstående och det är det som är så jävla jobbigt! Det är bara vi som varit med om det här som kan förstå hur det känns, att förlora någon som varit ens största "kärlekskälla" då behöver man så sjukt mycket kärlek från omgivningen. Och en del klarar bara inte det, och det är hemskt eller vad man säger..



Tack så jättemycket och det är hemskt att du också går igenom det här, skit värld.



Kram på dig!!!

2010-02-10 @ 20:20:40
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: Simone

usch vad jobbigt :/ Hjälper kall aloe vera gel kanske?

2010-02-10 @ 20:26:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: emma

gud vad jobbigt, stackare :(

2010-02-10 @ 21:05:42
URL: http://eemmalicious.devote.se
Postat av: Anonym

Jo precis, man begär bara för mycket och jag förstår att man inte orkar så mycket då. Även om det är skitjobbigt att inse att någon slutar orka för en, det blir bara för mycket när man redan har förlorat någon - som man aldrig får tillbaka.



Inget att tacka för, tack för att DU kommenterande! :) Jo, jag vet. Jag vet att jag blir starkare och jag skulle aldrig ge upp mitt liv nu, aldrig. Man ska fortsätta leva för dom man har förlorat!



Kram, ta hand om dig!!

2010-02-10 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0