jag saknar dig..

Jag saknar dina korta men charmiga sms, dina tokiga skämt och ditt härliga skratt.
Jag saknar våra långa pratstunder om livet och ditt otroliga stöd som bara du kunde
ge mig. Jag saknar dina åsikter och tankar, dina kloka ord och alla råd du gav mig.
Jag saknar alla gånger vi tränat tillsammans, så många skämt på vägen och så mycket
skratt. Du fick min insida att skratta, hela tiden. Jag var aldrig tvungen att anstränga
mig, med dig min bästa vän så var allting så äkta. Jag saknar att ringa till dig och berätta
hur människor behandlar mig, fryser ut mig och ser mig som luft. Jag saknar att höra
dina värmande ord om att såna människor inte är något att bry sig om och att allting
kommer att ordna sig. Jag saknar dina varma pussar mot min panna när allting känns
hopplöst & tårarna inte kan sluta rinna. Jag saknar precis allting med dig pappa. Allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0