Lördagkväll.

Jag är trött i hela kroppen. Efter en hel dag på jobbet så känner jag mig alldeles
slutkörd. Slut i kroppen och slut i huvudet, men det är faktiskt en ganska skön känsla.
Jag har gjort nytta idag, jobbat i massor och dessutom tjänat massvis med pengar.
Jag klagar inte, bara jobbigt att knappt kunna hålla upp ögonen. En tant nästan skrek
idag till mig hur glad hon var över att jag var där och jobbade, hon tyckte att det var
alldeles för längesen vi sågs och det var det, en månad sen. Hon minns hur ledsen jag
var sist vi sågs och hon hade tänkt otroligt mycket på mig sedan dess. Det är just sånt
jag älskar med mitt jobb, människor som ger så himla mycket tillbaka. Det är underbart.
Sist jag var där och jobbade hade pappa just gått bort, jag berättade det för henne och
hon hade just förlorat sin man. Så på något sätt förstod hon mig, hon är så söt.
Hon blev dessutom överlycklig när jag sa att jag ska jobba massor med helger framöver
och att jag har jobb där hela sommaren. Det är en härlig känsla att se lycka i andras ögon!

Sedan jag slutade har jag hunnit äta en väldans god middag, fixat mina naglar och pussat
på världens finaste pojkvän. Finns inget bättre än att träffas när man saknat varandra. :)
Jag älskar dig!

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på lite tv, förhoppningsvis kommer jag kunna hålla mina
ögon öppna och se på melodifestivalen som är ikväll. Funderar även på att göra en ansikts-
mask och lägga mig i ett varmt bad innan jag kryper isäng. Imorgon är det jobb igen!

   
Jag vet, jag ska ta nya bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0