Måndag

Sitter och lyssnar på Josh Groban - Where you are och kan inte få nog av
den. Den är helt fantastisk och det går inte att hålla emot tårarna när man
hör den. Jag tänker på dig älskade du, hur du vakar över mig.
Jag var förbi din grav idag innan jag åkte vidare till skolan, jag gråter alltid
när jag är där och säger hur mycket jag vill att du ska komma hem. Men det
är så härligt att ha en plats att gå till, jag vet att du hela tiden är med mig men
det är så fridfullt att bara vara där. Prata med dig, dra några tokiga skämt och
skratta med dig. För jag vet att du skrattar med mig, vi skrattade alltid.
Jag älskar dig pappa, världens bästa pappa.

Jag tycker i vanliga fall inte om måndagar men nu när vi slutar tolv varje måndag
så har jag börjat tycka om dom. Ska hoppa in i duschen nu för snart åker vi till
Övik där vi ska se modo spela! Har ännu inte följt med min fina och Marcus på någon
match men nu är det dags. Få hoppas på en vinst när man åker dit och kollar.

Hoppas alla har en bra måndag. Du också pappa, jag undrar vad du gör just nu..
Du håller om mig i mina tankar iallafall. - Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0