Mitt nya liv, jag undrar hur det här ska gå!

Ikväll slog jag och mamma vad. Vi slår vad om pengar vem som kommer klara
sig längst utan godsaker och godis, ska jag vara ärlig så tror jag att det blir jag
som förlorar. Men jag ska iallafall försöka, tidigare när jag försökt så har jag mått
otroligt mycket bättre både fysiskt och psykiskt. Men som vanligt så har jag inte
klarat av det. Men nu ger jag mig fan på att klara detta, jag hoppas på erat stöd!

 
Inga mer kakor, onyttiga mackor och inga mer sockrade bullar i mängder.
Inge mer choklad, wienergum och nappar. Ojoj..

 
Men lite positivt, jag får äta popcorn på helgerna i lagom mängd och frukt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig:) har precis ätit en god apelsin ;)

2010-02-28 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0