När du fortfarande levde, så många minnen

"Nu har jag hjälpt pappa med att packa lite fika som dom ska ha med
sig till Holland, dom åker dit inatt. Pappa, Marcus och a-laget.
gud vad jag kommer sakna pappa ; / hua, gillar inte när han åker bort
sådär, det blir så tomt här hemma. Men han kommer hem dagen före
min födelsedag, så det är något att se framemot iallafall :)"

"Efter svenskan ville pappa bjuda mig på lunch så vi åkte på
pizzan och åt lite mat där, gött! Vi började prata om programmet
Hjälp och jag tror minsann pappa skulle fall baklänges av skratt ;p
han skulle förklara för mig en scen i det programmet men han skrattade
så mycket så jag hörde knappt vad han sa, hahah!
Man ser då verkligen vart jag fått min humor ifrån ; )
Min pappa är verkligen den bästa som finns, alltid
när det är något så får du mig att skratta.
"


"Pratade just med pappa i telefon, dom är inte framme i Holland ännu.
Dom är någonstans utanför stockholm, fatta att dom ska åka buss så
låååångt. Och jag saknar pappsen."

"Nu har jag & pappa just kommit hem från en match, pappa ville
se några av hans spelare spela så jag ställde upp.
Alltid lika mysigt att umgås med pappa, han är världens bästa!"

"När jag varit hos mamma kom pappa och hämtade mig, vi åkte till Kriberg
och skulle se vad det var för fel på Marcus bil. Dom trodde att dom hittade
felet och skulle beställa hem nå grejer innan dom kunde fixa, så det blir nog
en tripp dit snart igen :) Var jätte mysigt att åka dit bara jag & pappa, det
känns så bra att bara få prata vi två och skratta åt alla korkade människor!"

"När pappa slutade jobba åkte vi in på domus till farfar, vi följde
med honom på granngården för han skulle hämta sin nya åk-
gräsklippare. Sen åkte vi till Sidberg och fikade, kaffe & skorpor :)
Hemfärden bestod av prat, otroligt mycket prat.
Det känns så skönt att man inte är ett dugg rädd för att berätta
någonting för sin egen pappa. Han är som en bästa vän, som
alltid finns där & stöttar en. Jag är glad att du fick mig att tänka om.
jag älskar dig pappa!!"

Du var min bästa vän pappa.
Jag saknar dig. Oändligt mycket.



Kommentarer
Postat av: Sofia

De ä många.. haha.. :) Gör du i veckan?

2010-02-15 @ 08:42:14
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Ida öhrnell

Jag tänkte bara säga att jag läser ofta din blogg och det är som så skönt på nått vis. Stig var väldigt viktig för mig under gymnasietiden så det känns så bra att få "komma tillbaka" till honom ibland. Hoppas allt är bra med dig och din familj!

2010-02-18 @ 15:35:54
URL: http://nogg.se/idaohrnell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0