Onsdag.

Det är onsdagmorgon. Jag är inte pigg, min hals gör ont och jag skulle mest
av allt vilja stanna i sängen och bara sova bort allting som gör ont.
Fryser gör jag också, inte bara lite. Det är inte alls varmt i huset så jag måste
nog på med tjocktröjan och långisarna idag! Skönt.

Idag har vi två lektioner nu på morgonen, sedan ett hål och på eftermiddagen
två lektioner. Funderar på att åka hem på lunchen, en fågel viskade i mitt öra
att det är pannkaka idag på skolan och jag gillar inte skolans pannkaka.
Den smakar gummi. Tur man har en underbar storebror som lånar ut sin bil till
mig så jag kan ta mig vart jag vill. Jag älskar dig Marcus! :)

Nu ska jag göra mig klar och sedan åka på skolan, har varit lite smått stressad
på morgonen. Hittade inte min nyckelknippa där jag har både bilnyckeln och min
nyckel till skåpet på skolan. Jag hatar när jag inte hittar det jag behöver, då blir
jag så arg och så stressad. Men nu kan jag vara glad, den är hittad.

Ha en bra onsdag allihopa!


Världens bästa Marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0