Onsdag.

Inte det skönaste att vakna upp på morgonen och knappt kunna gå
för att magen gör så fruktansvärt ont. Jag orkade inte fara på dom
första lektionerna och hoppade in i en varm dusch för att se om det
blev någon skillnad. Och det blev det, nu gör det inte alls lika ont.
Skulle just börja göra mig klar för att åka på skolan och insåg att jag
råkade glömma min väska i bilen igår, med allt smink och nu när jag
tog in det så gick det knappt att ta i. Det har frysit. Min vattenflaska
som jag hade igår på step up passet står nu på diskbänken med massa
varmt vatten och tinar upp. Jag är så glömsk.

Ska låta grejerna tina upp nu och sedan göra mig klar för att åka iväg
och ha historia, sista lektionen blir det ett step up pass och jag längtar.
Det är skönt när det bränner i musklerna och när man känner sig helt
slut efter ett träningspass.

Efter skolan ska vi nog äta på mammas jobb eller något eftersom halv fem
ska det komma hit folk som ska titta på vårat hus. Det känns knäppt, helt
ofattbart att människor ska komma hit för att se om dom vill köpa vårat hus.
Vårat hus, som vi alltid haft. Jag får en klump i magen.

Kommentarer
Postat av: simone

Vad har hänt med magen gumman? :/

2010-02-03 @ 17:16:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0