powerwalk




Har just kommit hem från en powewalk med min fina, i det inte så jätte
härliga vädret. Fast jag klädde mig så varmt så jag kände inte av kylan.
Vi gick med Busy till pappas grav och var där en stund, det kändes bra.
Så mysigt när jag får med mig min fina ut på promenad, inte alls roligt
att gå själv. Dessutom så är det så himla underbart att bara umgås vi
två, jag inser mer och mer för varje minut hur otroligt kär jag är!

Nu ska jag hoppa in i duschen, borsta tänderna och sedan läsa lite historia.
Skadar ju inte att läsa på, trots att jag inte fattar något. Imorgon väntar ett
hårt step up pass direkt på morgonen och om jag är laddad. Det är så kul!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0