Söndag

Vilken härlig söndag. Jag och söta Cajsa trotsade snöovädret och gav oss ut på en
rejäl prommis med hunden. Vi skulle gå mot Lycksträsket men svängde upp och gick
i djupsnön på skoterspåret. Två timmars prommis blev det och jag är något röd om
mina kinder nu, ska strax hoppa in i en varm dusch och njuta av att vi varit så duktiga.
Kan säga att det inte var det lättaste att ta sig igenom djupsnön, ett tag gick snön ända
upp till knäna. Och på älven träffade vi på några renar som kom rakt emot oss, Cajsa
hann skrämma upp mig så vi båda trodde ett tag att det var vargar. Hah! Men det var
det som tur inte. Mycket prat och skratt, tack för det bästa Cajsa!

Nu sitter jag och lyssnar på Anna Bergendahl, det finns nog ingen som har en sån härlig
röst som henne. Håller mamma sällskap medans hon lagar min favoritmat, palt!

Har hunnit vara på din grav idag pappa, skottade bort en massa snö. Du har så fint där.
Precis som du förtjänar. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0