Tack älskling för att du får mig att orka

Du är en klippa. Den starkaste av oss två som alltid finns där. 
Du är den starkaste som aldrig ger upp och som får mig att orka.
Du får mig att klara av vardagen och du får mig att vilja fortsätta
trots den tunga bördan jag bär på. Du kan inte ta bort all smärta, den
kommer alltid finnas där. Du kan inte trolla så jag får tillbaka min 
pappa, för jag vet att du mest av allt skulle vilja det. Hur du än skulle
vrida och vända på det så skulle du inte kunna laga mig men jag vet
att du försöker. Du försöker mer än allt att laga mig och du försöker
iallafall ta bort den oändliga smärtan. Du finns alltid där för mig, dag
som natt. Du har tagit rollen nu, den rollen som pappa hade. För det
är jag evigt tacksam, det dämpar smärtan. Lite iallafall. 
Utan dig skulle jag aldrig ha orkat med det här, jag skulle inte klara av
det. Du har funnits där sen dag ett & du finns fortfarande kvar för mig.
Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för att du hela tiden stöttar mig?
Jag skulle ge dig hela världen om jag kunde, mitt älskade hjärta.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0