Torsdagkväll.

Idag är det verkligen inte min dag, mår inte alls bra och idag när jag
kom hem från skolan tog jag mig en tur på toa där jag kräktes. Fy!
Jag hatar att spy, minns att pappa alltid var tvungen att stå bakom mig
och stryka mig på ryggen eftersom jag bara skakar när jag spyr.
Jag tror nog att det är det värsta som finns, har mått dåligt nu hela kvällen
och har sån ångest trots att jag inte alls är pigg. Hade lovat mig själv att
försöka vara på skolan varje dag nu efter jul, med tanke på att jag var borta
så otroligt mycket när pappa gick bort. Men jag kan inte hjälpa att jag mår
dåligt, får be till gud att jag mår bättre imorgonbitti så jag orkar med skolan.
Skulle dessutom ha jobbat i helgen, men som det ser ut nu så blir det inte alls
jobb för min del. Vilket är synd för jag älskar att jobba med gamlingarna och
jag behöver lite extra pengar. Men, det kan inte hjälpas. 

Nu ska jag inta soffläge igen och där har jag legat i princip hela kvällen, fick 
sova lite tidigare idag och skulle ändå kunna gå och lägga mig för natten nu. 
Det är jobbigt att inte vara pigg, man blir trött för minsta lilla och jag som älskar
att träna blir tokig av att inte må bra. Nu skriker min kropp efter träning, usch
så jobbigt. Nu hoppas jag att alla tycker extra synd om mig & håller alla tummar
och tår för att jag ska vara pigg imorgon! Tack på förhand.

 
Kommentarer
Postat av: Madde

Skickar kramar och styrka.<3

2010-02-04 @ 21:38:36
Postat av: simone

Godnatt Sara, hoppas du sover riktigt gott och får en fin fredag.. helgen på ingång :D

2010-02-05 @ 01:39:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0