Mitt hjärta - jag älskar dig!

Vakna varje morgon med dig, en verklighet och jag bär den. Oavsett var
sängen står i hela världen så vill jag vakna med dig varje morgon, somna varje
natt - med dig. När mörkret skrämmer vill jag ligga i din famn, drömma mig långt
bort och inte tänka på morgondagen. Just nu är det du och jag, så vill jag ha det
i all evighet. Leva med dig föralltid. Skapa oförglömliga minnen som bara vi kan
och ta vara på varenda stund. Varje minut med dig är värdefull, varenda sekund.
Vår kärlek är så förunderligt stark, så stark att ingenting kan få den att försvinna.
När natten skrämmer och mörkret smyger sig på, är det med dig jag vill vara och
känna den trygghet som ingen annan någonsin kan ge mig. Den trygghet som jag
värdesätter så otroligt mycket. När tårarna bara blir fler & gör fruktansvärt ont är
det ditt stöd jag vill ha, dina varma kramar och dina starka ord. Såna ord som får
mina tårar att sluta rinna, trots att det hela tiden gör ont. Det är hos dig jag vill
vara när jag inte själv kan bära mina ben. I dina fotspår vill jag gå, för då vet jag
att jag går mot lyckan. En oändlig lycka, som bara du kan ge mig.

Vi är ganska olika men tillsammans blir vi helt komplett. Så många motgångar och
vi sitter fortfarande ihop. Som två pusselbitar - jag behöver dig för att vara hel.
Mitt hjärta, jag älskar dig så fruktansvärt mycket.

  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0