Student 2010!

Nu har jag beställt tre klänningar till studenten. Och nej jag skojar inte när
jag säger att jag beställt tre. Fick sån beslutsångest eftersom att alla var så
fina, så jag klickade minsann hem allihopa. Egentligen så är det bara två av
dom som jag ska välja mellan, den tredje ska jag ha på kvällen. När man ska
ut och så vill jag helst inte ha samma som jag hade under dagen. Men dagen är
ju inte kommen än, så jag ska väl inte dra några slutsatser!
Ska börja fundera över vad jag ska bära för skor också, jag som aldrig någonsin
gått i ett par högklackat funderar på att beställa hem ett par. Beställer jag dom
nu så hinner jag ju gå in dom till studenten, det är ju lite mer än tre månader så
innan dess ska jag nog ha lärt mig! Tycker det är så fint med högklackat och har
alltid varit så avis på dom som kan gå i såna, så nu är det min tur.

Det känns verkligen på riktigt när man sitter och kollar på klänningar och skor till
studenten. Det känns faktiskt både och om jag ska vara ärlig. Himla härligt att få
komma ut i verkligheten och låta jobbet bli en del av vardagen. Inga mer läxor, prov
eller muntliga förhör. Samtidigt som det finns några nackdelar, på skolan kan jag
komma jättetrött och bara va. På jobbet måste jag göra mitt jobb och vara pigg.
Min bästa vän kommer inte vara med på min stora dag, psykiskt men inte fysiskt
och det gör mer ont än ni någonsin kan ana. Det är en viktig dag för mig och jag
vet hur mycket han längtade. Kanske längtade han mer än mig, jag bara minns hur
otroligt stolt han var över mig. Vi skiljs åt, hela OP3. Några flyttar och vidareutbildar
sig och som jag kommer sakna min klass. Under tre år så har vi haft så otroligt
roligt tillsammans, många skratt, många härliga klassfester. Ja, jag älskar min klass.
Men jag tror nog att vi alla är överens om att studentveckan + studentdagen kommer bli
den härligaste dagen någonsin. Jag är absolut inte ensam om att längta!

Här är fyra av mina favoriter, min fina tyckte inte speciellt mycket om dom
rosa och jag tror inte heller att det blir dom. Lutar mest åt någon av dom vita.
Men dom svarta var också så fina. Ja, innan jag bestämt mig.
  Nelly  Shoes - Satin Bow 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0