ingen rubrik

Idag har jag hunnit med två lektioner på skolan, trots min magvärk.
Hade historia direkt jag kom på skolan och jag kan inte förstå hur jag
lyckas vara vaken under dom lektionerna, varenda lektion är det genom-
gång i över en timme. Det är tråkigt, men på något sätt lyckas jag vara
fokuserad och lyssnar på vad han säger. Det är positivt.
Efter historian hade vi ett jobbigt step up pass och oj vad det kändes i
kroppen efteråt. Speciellt i magen efter all styrka vi körde efteråt.
Men det är så skönt när det bränner i musklerna, svetten rinner som aldrig
förr och man är trött i hela kroppen när man sitter i bilen påväg hem.
Säger som vi alltid brukar säga efter varje träningspass! "Tack för att du gör
dig själv till en fighter Sara ;)" Känner mig riktigt duktig nu när jag tagit tag
i träningen igen, mycket duktig.

Efter skolan åkte jag på mammas jobb där det blev kycklingsallad, det har
varit massvis med människor & kollat på vårat fina hus idag. Vårat hus.
Jag får ont i magen av att bara skriva det, vill inte att någon ska köpa det.
Vill inte flytta härifrån, eller jag vill att jag och min fina ska flytta till något
eget men jag skulle göra allt för att få ha kvar mitt barndomshem.
Efter middagen åkte vi på suntan och fick oss lite färg, så nu ikväll har jag
varit förbi en sväng hos faster där världens bästa kusin var och världens finaste
kusinbarn. Blir så glad av att se lilla Elsa, hon får en verkligen att le.

Nu funderar jag på att äta en semla, vet inte vad det blivit med mig. Jag hatade
semlor förut, höll på att spy direkt jag såg någon äta en. Men nu älskar jag dom.
Fast, inte mandelmassan. Bara grädde och bulle ;) mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0