världens finaste



Efter många hinder så blev det faktiskt vi två. Vi två blev ett och jag
ångrar inte en sekund att jag tog chansen när jag väl fick den.


Min fina är en drömmare och lever varje dag som om det vore hans sista.
Jag tänker för mycket på verkligheten och stressar upp mig för minsta lilla.
Min fina är aldrig rädd för nya utmaningar medans jag är livrädd.
Min fina kan vara födelsedagskalasets mittpunkt medans jag drar mig tillbaka.
Min fina gillar pangfilmer medans jag älskar romantik.

Vi är väldigt olika varandra som individer, men tillsammans blir vi helt komplett.
En sak är säker, våran kärlek är äkta och vi trivs fruktansvärt bra tillsammans.
Jag älskar att ligga & skratta sent på natten så min fina inte kan sova, jag älskar
hans armar nära runt mig innan jag somnar, jag älskar hans kyssar i nacken på
morgonen när jag vaknar. Jag älskar att prata bebisspråk med honom, trots att
det kan göra honom lite irriterad. Jag älskar när han torkar mina tårar och lovar
att alltid finnas där. Jag älskar att ha denna människa i mitt liv - Han är mitt allt!

Min bästa vän, min livskamrat, min pojkvän. Världens finaste pojkvän.
Jag älskar dig Peder Håkansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0