11 Januari 2010

Jag har inte vänt på dygnet som många andra lyckats göra under detta
lov, jag kan helt enkelt inte somna när jag borde. Ligger alltid och vrider
på mig tills jag ger upp, sätter på tvn eller skriver i boken medans min
fina sover djupt. Kan inte slappna av riktigt, trots att jag vill försöka somna
i någorlunda bra tid så går det inte. Men jag ska försöka gå isäng tidigt den
här veckan, jobbar ju till helgen och då blir det att stiga upp före sju. Då
måste jag vara utvilad för att orka jobba dom tider som jag har.

Första skoldagen efter lovet idag, vi har bara två lektioner på måndagar vilket
vi kommer ha ända till den 11:e Juni tror jag, så härligt! Har religion nu på
morgon som vi aldrig haft tidigare, lite spännande. Sedan har vi omvårdnad
till klockan tolv och då slutar våran skoldag. Då åker jag nog direkt på gymmet
och tränar en timme, åker hem, duschar, gör mig klar, åker på hårbolaget för
klipp & färg. Blev inte alls nöjd sist hon färgade mitt hår, ville ha tillbaka mina
röda slingor i håret, men färgen var så mörk att man inte såg några slingor.
Så idag hoppas jag på en bättring!

Nu ska jag göra mig klar, börjar inte försen 09;20 idag men lika bra att stiga upp
tidigt för annars hade jag inte tagit mig upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0