14 Januari 2010

Nu har jag kommit hem från nästan en hel dag i Sidberg, myst med världens
finaste bebis och underbara människor. Farmor, farfar och Sofia :)
Fick en jättegod middag, kakor i massor och kaffe. Kan inte bli så mycket bättre.
Dessutom gick det fortare att köra hem än vad jag tänkte, jag kör så mycket
fortare när ingen är i bilen. Förstår inte varför.
Vi har hunnit prata om massor, människor vi inte förstår oss på och hunnit kolla
på gardiner som förmodligen kommer köpas till lägenheten.

Jag och min fina var & skrev på papperet idag, så snart är lägenheten våran.
Tänka sig att vi snart flyttar till ett eget ställe, har redan börjat kolla på ikeas
hemsida. Jag vill ha så mycket från ikea, dom har inte bara fina grejer utan också
saker till bra pris. Imorgon åker vi på jysk och köper en soffa, och på expert där
jag nog ska köpa en bärbar dator. Har alltid velat ha en egen och nu när jag äntligen
har pengar så ska jag slå till och köpa mig en alldeles egen!

Imorgon är det fredag vilket inte innebär helg för mig, jobbar lördag och söndag men
det känns faktiskt ganska bra. Har inte jobbat på ett tag & det känns bra att tjäna ihop
lite pengar nu innan vi flyttar. Insåg att jag jobbar en A-tur på lördag vilket känns
väldigt skönt, brukar alltid jobba delat på lördagar och då hinner man inte med att göra
något på kvällen. Söndag är det delad tur som gäller, tur vi har högskoledag på tisdag
och hälsodag på onsdag, som innebär inga vanliga lektioner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0