15 Januari 2010

Just nu har jag den där alltingärskitochjagvillintevaramedlängre känslan.
Känns inte roligt alls att min fina ska åka till Borlänge i helgen och jag ska
vara kvar här i Lycksele och jobba. Nog för att jag tjänar väldigt bra för att
bara jobba lördag & söndag, men jag hade så gärna följt med dit istället.
Tänka sig att man lever ihop och träffas varenda dag, ändå blir man inte ett
dugg less på varandra och det tar emot varje gång man ska skiljas åt.
Men jag hoppas den där helgen går fort, riktigt fort.

När min fina har åkt ska jag slänga mig på soffan under en filt och där ska
jag ligga tills jag ska gå isäng. Ska upp klockan sex imorgon så det vore ju
en bra idé att lägga sig tidigt så jag får några timmars sömn iallafall. Har fått
så svårt för att somna den senaste tiden, ligger vaken till tre, fyra om nätterna
och håller ögonen öppna tills dom bara måste stängas. Så har jag klivit upp sju
varenda morgon den här veckan, snacka om att jag behöver en sovmorgon!

Varför finns det så många balklänningar att välja mellan? Så fina, så vackra.
Jag har svårt för att bestämma mig för en enda, skulle kunna köpa tio stycken
bara för att dom är så olika men ändå på något sätt så lika. Men jag har iallafall
bestämt vilken färg jag vill ha på klänningen så det känns bra.
Håller på att leta efter någon fin studentklänning också, en som man har på dagen
och en som man har på kvällen. Och mindre bra var att den jag verkligen föll för
inte fanns på lager, men det finns säkert fler någonstans.

 
Mina favoriter, jag älskar er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0