19 Januari 2010.

Igårkväll tog jag en lång & härlig kvällspromenad till pappas grav.
Har inte varit där på ett tag och klumpen i magen blir lika stor varje
gång jag bestämmer mig för att fara dit. Men det var skönt att vara
där, gråta och prata. Min fina ville också fara dit, han höll om mig så
länge och jag är så fruktansvärt glad över att jag har honom.
Skulle inte klara det här annars, jag älskar dig Peder!

Idag har vi högskoledag på skolan och jag valde att inte fara dit, för
jag ska inte läsa vidare direkt efter skolan och så är jag bara så trött.
Det tar på att kliva upp klockan sex varje morgon när man ska jobba.
Ska istället ta mig en lång promenad med min älskade kusin Sofia och
sedan ska jag försöka göra bort lite läxor.


Världens sötaste bebis! Mitt kusinbarn Elsa :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0