20 Januari 2010.

Sitter just nu på skolan med Hanna och väntar på att vi ska få fara ut
och gå stavgång. Så hurtiga vi är! Vi har en hälsodag idag, vi fick
frukost här imorse vilket var väldigt bra för min del eftersom jag aldrig
lyckas få i mig något på morgonen. Sedan hade vi en föreläsning om vad
socker kan göra mot tänderna & kroppen. Sedan hade vi en tipsrunda runt
Tjärn som jag hoppas att vi vinner. Det är prisutdelning i slutet av dagen!
Nu har vi ätit lunch och som sagt bara sitter och väntar, roar mig med att
mata mina fiskar på facebook och städa mina vänners akvarium.

När jag slutar hämtar Sofia & Martin upp mig och vi åker till Sidberg, till
världens bästa farföräldrar. Finns inget bättre än att vara där.

Och snart är det helg, det känns hur underbart som helst. Förmodligen så
åker jag och min fina till Tjäl så jag får mysa med sötisvalpen. Och så får
jag äntligen sova, har blivit många dagar nu jag har stigit upp tidigt och jag
lyckas ju aldrig somna i någorlunda vettig tid heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0