27 Januari 2010

Usch vilket hemskt väder det är ute! När jag kom till bilen och skulle
köra hem så var bilen full med snö och någon har ju lyckats ta ut allting
ur bilen som man kan sopa med. Så jag fick fixa det på mitt eget sätt,
med jackärmen vilket ledde till att jag blev alldeles blöt och kall. Vilket
i sin tur ledde till att jag knappt kunde röra mina fingrar ;/ huvva.
Sedan när jag satt mig i bilen och tänkte köra iväg så hade vindrutetorkarna
fastnat så jag var tvungen att fixa dom. Och jag såg ingenting, inte genom
rutan, ingenting åt sidorna och ingenting bak. Jag skojar inte när jag säger
att det tog en halvtimme för mig att ta mig från ishallen hit hem på Norräng.
Fy, såna här gånger längtar man fruktansvärt mycket till sommaren.

Denna dagen har varit rätt så bra, den började med en lång morgonprommis
som gjorde att jag verkligen vaknade med och orkade en hel skoldag.
Första lektionen hade vi Religion och jag skrev klart allting till vårat arbete.
Sedan hade vi klassråd och syven kom in för att prata om högskolan och så
vidare. Fick äntligen svar på min fråga, man får ett slutbetyg trots att man har
IG i matte B. Så tack för den. Behöver jag inte gå runt och oroa mig för det.
På eftermiddagen hade vi historia och jag kan säga att man blir väldigt trött i
huvudet av att sitta och ha genomgång i över en timme. Men jag klarade det.
Sista lektionen hade vi ett hårt & svettigt step up pass som var så värt och så
härligt. Jag älskar att jag valde det på IV-valet!!

Nu ska jag gå & pussa på min fina som inte alls är pigg, hoppa in i duschen och
sedan göra lite läxa. Så härligt att vi inte börjar försen 13:05 imorgon! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0