30 Januari 2010

Godmorgon alla glada!

Nu har jag just vaknat och jag måste berätta något egentligen ganska
ointressant men väldigt fantastiskt. Jag & min fina har sovit under samma
täcke HELA NATTEN. Hör och häpna, det händer nästan aldrig. Vi kan alltid
börja med att sova under samma men då vaknar någon av oss mitt i natten
av att den andra drar det till sig själv så man blir utan. Hahaha.

Ska försöka vakna till lite nu och sedan väcka min fina för att börja storstäda.
Vi ska ju sälja huset som jag har skrivit tidigare och det ska vara visning till
veckan, då måste det se bra ut överallt i huset och det är tur att man slipper
vara hemma när folk kommer hit och kollar. Helst skulle jag vilja att det är
någon vi känner som köper huset, det är trots allt mitt barndomshem.
Får ont i magen bara jag tänker på det.

Som sagt, först storstädning och sedan blir det en tur på stan för att kolla efter
en ny skjorta åt min fina! Jag hinner nog också köpa några småsaker inför ikväll.


Tack för att du orkar, för att du kämpar med mig, tack för att du får mig
att vilja fortsätta. - Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Peder!


Kommentarer
Postat av: Maria

så mysig bild =)

2010-01-30 @ 10:05:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0