4 Januari 2010

1 år & 8 månader idag.
Jag älskar dig, så mycket!


Jul & nyår är över, vilket för mig känns himla härligt.
Ingenting har varit som det brukar, som det ska sen
du försvann pappa. Vi saknar dig hela tiden, varje dag.
Julen har inte alls varit lika mysig och trots att det nya
året skålades in med världens bästa så var den inte heller
lika underbar som den brukar vara. När jag hade dig vid
min sida, när jag kunde ringa dig och säga gott nytt år.
Jag sa det iallafall pappa, visst hörde du mig? Jag kramade
dig i tankarna, du pussade nog min panna på tolvslaget.
På något sätt kunde jag känna din närhet, som alltid.

Året 2009 har varit det sämsta någonsin, alltför många hjärtan
har fallit i bitar. För många änglar har flygit upp till himlen.
Att livet kunde vara så orättvist trodde jag aldrig.
Året 2010 ser jag faktiskt framemot, både i Juni och i Maj kommer
det hända mycket. En utlandsresa väntar den 17:e Juni, jag har
aldrig någonsin varit utomlands förutom i Norge & Finland vilket
gör att jag längtar ännu mer. Att jag dessutom får med mig min
fina som är rädd för att flyga gör allting så bra som det kan bli.
I Maj fyller pappa år, förutom att vi kommer gratta dig (inte som
vanligt dock) så kommer det hända en till sak på den dagen. En
sak som jag väljer att hålla för mig själv tills dess!
Den 11:e Juni tar OP3 studenten, då står jag och brudarna på flaket
och skriker oss hesa. Vilken dag/kväll det kommer bli!
Sedan har jag fått jobb hela sommaren och i Augusti väntar ett bröllop.
Så, trots allt så tror jag att 2010 kommer bli bra.

Nu ska jag lägga mig i världens mysigaste famn & se på hockey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0