blablablablablabla

Idag blev det ett hårt men roligt step up pass, har nog aldrig haft så roligt
någon gång när jag tränat. Det var verkligen jätteroligt, känns att jag valt
rätt IV val och när man tycker att något är extra kul går det som bäst!

Nu har jag just skjutsat Marcus på fotbollsträningen, kunde inte hejda tårarna
från att rinna när jag körde hem igen. Ingen kan ana hur stolt pappa är över
honom nu, att han orkar fara dit trots att pappa inte är där. Jag är också stolt.
Har världens finaste och underbaraste storebror som orkar. Jag älskar dig!

Besviken på människor som inte bryr sig på riktigt, när pappa försvann hörde
alla av sig och tyckte så synd om mig. Nu skriver ingen, ringer ingen och ingen
vill någonsin hitta på något. Jag blir så besviken.

Äh. Är inte på något blogghumör ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0