bobapiloba

Har krypit upp i soffan med Marcus dator i mitt knä, alldeles strax ska jag och mamsen se Beck - Money man som visas på TV4 plus. Borde egentligen fundera på att lägga mig i sängen och försöka sova men jag känner inte för att gå och lägga mig klockan tio en lördag kväll trots att jag ska upp sex imorgonbitti. Det tog verkligen emot att stiga upp så tidigt imorse, jag är en sån som sover typ till tio fast inte längre än så. Jag älskar sovmornar. Och när jag skulle upp klockan sex imorse tog det en bra stund innan mina ögon ville öppnas. Tur jag hade min bebis sovande på mitt golv brevid som slickade mig i ansiktet när min väckare ringde. Imorgon jobbar jag delad tur, från sju till tolv och sedan börjar jag om vid middagstid & jobbar kväll. Så härligt att jag fick den turen imorgon och inte idag. Var härligt att jobba heldag idag så hann jag ha en hel kväll till att göra annat. Annars kommer man hem halv tio och lägger sig direkt. Har alltid hatat söndagar så för mig spelar det ingen som helst roll om jag jobbar eller inte. Dessutom stormtrivs jag på Skytten, härlig personal och underbara äldre människor som bor där. Tänka sig att jag har fått börja jobba extra där jag varit på praktik & även sommarjobbar några somrar. Det är ju fantastiskt, har blivit lovad jobb där nu till sommaren. Hela sommaren faktiskt, sedan kanske man får förlängt där. Men det får vi se. Nu ska jag mata mina fiskar på facebook och koncentrera mig på filmen, att mata fiskarna och komma upp till en högre nivå har blivit en hobby. Det som saknas här i tv soffan är min underbara älskling som är alldeles för långt borta. Jag saknar dig så fruuuktansvärt mycket, skulle göra vad som helst för att få ha dig här just nu. Jag älskar dig, jättejättejättemycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0